Marillion Weekend Port Zelande 2017
Hallo allemaal

Het is bijna weer zover: de start van de verkoop van 
de tickets voor het Marillionweekend 2017 gaat bijna 
beginnen! Voor de zesde keer op rij slaat Marillion haar 
tentenkamp op op Port Zélande bij Ouddorp. 
Deze keer kun je zelfs een nacht langer daar verblijven: 
het weekend start al op donderdag.

Over het programma zijn nog niet alle details bekend, 
wel kunnen we vermelden dat de vrijdagavond, 
traditie getrouw de album-in-zijn-geheel-avond, 
gewijd is aan Marillion.com.
De zaterdag en zondagavond zullen ook weer elk een 
thema hebben en diverse andere bands en acts zullen 
hun opwachting maken gedurende het weekend.
Daarnaast zal er weer een Swap the Band zijn, 
een Marillionquiz en natuurlijk weer veel 
(nieuwe) merchandise. 
Een lang weekend dus waarin je Marillion ademt en leeft!

De concerten vinden plaats in de tent, deze (verwarmde) tent 
bevindt zich op een paar minuten loopafstand van het 
centrumgebouw. De tent bevat alles wat je nodig hebt 
voor een avondje goed muziek: bar, tribune en toilet..

Ook dit jaar is weer het hele park afgehuurd, 
net als alle voorgaande conventies. Iedereen die er is
komt dus voor het zelfde: Marillion. En als je eerder 
bent geweest dan weet je wat dat betekent: 
een topsfeertje all over the place!

Op de website van CenterParcs vind je verder alle 
informatie over het Park, alles over van supermarkt 
tot zwembad: www.centerparcs.nl/PortZelande.

De prijs is inclusief accommodatie voor 
alle vier de nachten en toegang tot alle concerten, 
en de prijzen zijn als volgt:

Comfort appartement/cottage:
330 pond (427 euro) per volwassene
150 pond (194 euro) per kind van 6 - 14
100 pond (130 euro) per kind van 2 - 5

Comfort Plus:
Cottage: 340 pond (440 euro) per volwassene
150 pond (194 euro) per kind van 6-14
100 pond (130 euro) per kind van 2-5

2persoons cottage/appartement: 
360 pond (466 euro) per volwassene

Premium Cottage: 360 pond (466 euro) per volwassene
150 pond (194 euro) per kind van 6-14
100 pond (130 euro) per kind van 2-5

Kinderen jonger dan twee jaar zijn gratis.

De prijzen zijn gebaseerd op het aantal personen dat 
maximaal in een huisje/appartement kunnen. 
Als jouw reisgezelschap bestaat uit een kleiner aantal 
mensen kun je kiezen uit twee mogelijkheden:
Marillion zorgt dat het huisje waar je in verblijft verder 
'gevuld' wordt of je betaalt extra om er zeker van te zijn 
dat je het huisje voor jezelf hebt. Als je kiest voor het 
laatste betaal je een bedrag extra voor iedere persoon 
onder het aantal personen waar het huisje geschikt voor is.

Voor de verschillende huisjes is dat als volgt:

Standaard appartement/cottage: 60 pond (78 euro) p.p.
Comfort plus appartement : 65 pond (85 euro)p.p.
Dus als je met z'n tweetjes in een vierpersoons standaard 
huisje wilt betaal je 2 x 60 = 120 pond (156 euro) extra. 
Wil je met z'n drietjes in een vierpersoons standaard huisje 
betaal je 60 pond (78 euro) extra.

Alle huisjes hebben standaard bed linnen.
Alleen de premium huisjes hebben ook handdoeken. 
Voor de overige huisjes moet je die dus zelf meenemen 
of huren bij CenterParcs. Dit laatste kan bij aankomst.

Om je boeking zeker te stellen moet je, bij het boeken, 
een aanbetaling doen van 
150 pond (194 euro) per volwassene 
en 75 pond (97 euro) per kind. 
Deze aanbetaling is niet terug te vorderen.
Als je je boekingsformulier hebt ingediend krijg je een 
mailtje ter bevestiging. Als je boeking eenmaal door ons
is afgehandeld krijg je een bericht met instructies hoe je je 
aanbetaling moet doen.
Je boeking is pas definitief als je aanbetaling bij ons binnen is.

Als je een plekje wilt op de tribune achter in de hal dan 
kost dat 30 euro per persoon. Dit garandeert je een zitplaats,
 maar niet noodzakelijkerwijs iedere avond dezelfde. 
Polsbandjes om toegang te krijgen tot de tribune zijn alleen 
verkrijgbaar aan een speciale balie bij de merchandise op 
vrijdagochtend vanaf 11.00 uur. 
We verwachten dat ze snel uitverkocht zijn!

Het restant bedrag dat je moet betalen moet binnen zijn 
voor 1 februari 2017. (Als je via The Web Holland betaald 
graag op 25 januari op onze rekening.) Als dit niet lukt zal je 
boeking geannuleerd worden!! We zullen een email sturen 
waarin we vragen om het restant bedrag op 30 januari, 
betaal het restant alsjeblieft per ommegaande.
Wanneer je alles ineens wilt betalen neem dan alsjeblieft 
contact met ons op: convention@marillionweekend.com

Bij de prijzen voor het weekend zijn maaltijden niet inclusief. 
Je kunt wel maaltijden vooraf boeken, in het Evergreenz buffet.
Dit is een speciaal geprijsd arrangement dat inhoudt: 
diner op donderdag, vrijdag, zaterdag en 
zondag in het all-you-can eat buffet in het Evergreenz restaurant.
Als je dit wilt geef het dan aan op het aanmeldingsformulier. 
We zullen het in rekening brengen wanneer we de laatste 
betaling innen. Betalingen zal dan in ponden zijn waarbij we 
de koers van die dag gebruiken)
Prijzen voor het buffet zijn als volgt:
- diner voor vier dagen 84 euro, kinderen van 3-12 : 25 euro

Wanneer je op vrijdag aankomt:
- diner voor drie dagen 67 euro, kinderen van 3-12 : 18 euro

Wanneer je eerder wilt komen of langer wilt blijven dan kan dit. 
Wacht met bij boeken totdat je een bevestiging van je boeking 
hebt (je hebt dan ook je huisjesnummer) en stuur dan een 
emailtje naar bianca.dumay@groupepvcp.com
boek dus niet bij via de Centerparcswebsite.


Benodigde gegevens
Als je gaat boeken moet je de volgende gegevens invullen voor 
iedereen waar je voor boekt:
Naam, adres, emailadres, geboortedatum en paspoortnummer 
of het nummer van je identiteitskaart.
LET OP: ook alle Nederlanders 
(of mensen die in Nederland woonachtig zijn) moeten hun 
paspoort- of identiteitskaartnummer invullen.
Het heeft de voorkeur van Marillion dat Nederlandse fans betalen 
via de Web Holland. Je hoeft daarvoor geen lid te zijn van de fanclub. 
Omdat de koers van de pond en de euro nogal wisselt heeft Marillion 
besloten dat er geen vaste koers wordt afgesproken, 
maar dat 1 x per week de wisselkoers van die week wordt vastgesteld. 
Je betaalt dan dus niet te veel. Bijvoorbeeld: op dit moment 
is de Engelse pond 1 euro 30 waard. Zou je nu boeken, 
dan zou je aanbetaling nu 150 x 1.30 dus 194 euro bedragen. 
Dit betaal je aan de Web Holland en via ons gaat het door naar Engeland. 
Als je boekt hoor je van ons welke wisselkoers er voor dat moment is afgesproken.
"The Web Holland is a non trading body and is acting as agent 
for Marillion in the collection of ticket sale receipts. Marillion is a 
UK based trading business with a UK VAT registration number"

Nieuwe inschrijfmanier
In plaats van dat iedereen, in paniek, op de eerste dag probeert 
te boeken, hebben we dat nu veranderd, om te voorkomen dat 
de server crasht en om ons tijd te geven dat alle beschikbare 
accommodatie zo optimaal mogelijk benut wordt hebben we 
nu een inschrijvingsmogelijkheid van 5 dagen.

Dit betekent dat je je inschrijfformulier kunt invullen op elk 
gewenst moment tussen 1 juni 2016 en 5 juni 2016 middernacht.

Vervolgens zullen wij alle aanmeldingen behandelen en 
proberen zo veel mogelijk mensen een plekje te geven. 
(als je met een groep boekt vinden we het het handigst 
als je allemaal hetzelfde op hetzelfde formulier staat!)
Als je inschrijving gelukt is laten we dit weten door een email 
waarin we om je aanbetaling vragen.
Als je inschrijving niet gelukt is laten we dat weten door het
 sturen van een email waarin staat dat je op de wachtlijst staat.
Het zal even duren voordat iedereen een email heeft maar 
iedereen zal zeker antwoord hebben voor 22 juni 2016. 
Het heeft dus geen zin om voor deze datum contact met ons 
op te nemen als je vragen hebt over de status van je aanmelding!!!
Mocht je een plek hebben op de wachtlijst, raak dan niet meteen 
in paniek omdat de afgelopen jaren gebleken 
is dat er vaak nog plekjes vrij komen!

Log op Marillion online account en 
klik op de "Marillion Weekend Booking Form Link'.

Als je nog geen Marillion online account hebt dan word je gevraagd 
je te registeren door de klikken op de 'Create new account Link'
Vul alle gevraagde gegevens in op dat formulier.
.
Als je je opgeeft voor het weekend heb je de volgende informatie 
van alle leden van je gezelschap nodig: voor en achternaam, 
adres, emailadres, geboortedatum en paspoortnummer.
Denk eraan dat je aangeeft welke accommodatie je de voorkeur 
aan geeft: dit helpt ons om de juiste accommodatie voor je uit te kiezen.

Let erop dat als je wilt delen met anderen die zich apart inschrijven, 
je dan een code woord op je formulier moet afspreken met elkaar 
zodat alle inschrijvingen die in dezelfde accommodatie willen 
daardoor aan elkaar gelinkt zijn. Zodra we je complete ingevulde 
inschrijvingsformulier hebben ontvangen wordt er een automatisch 
antwoord verstuurd waarin we de ontvangst bevestigen.
Deze mail bevestigt NIET je boeking maar alleen dat we je aanmelding 
hebben ontvangen met daarin een opsomming van alle details die je
 hebt ingevuld. Deze email bevat ook je Reference Number.

Gebruik dit nummer bij alle correspondentie die je voert over 
met ons over het weekend.
Controleer alle gegevens goed en email ons als er fouten in zitten.
Wanneer we je aanmelding behandeld hebben zullen we je een 
email sturen met instructies hoe je aanbetaling te voldoen.
Dit zal enige tijd duren na 5 juni maar je krijgt uiterlijk 22 juni bericht..

Je boeking bevestigen.
Om je boeking te bevestigen moet je een aanbetaling doen van 
150 pond (194 euro) per persoon 
(voor kinderen van 2-14 75 pond (97 euro) p.p.). 
Deze aanbetaling is niet terug te vorderen, mocht je later besluiten 
toch niet te gaan. Je doet de aanbetaling onmiddellijk na de ontvangst 
van de email waarin we vragen hierom .
Zodra we je aanbetaling hebben ontvangen is je boeking definitief.

Op het inschrijvingsformulier kun je aangeven hoe je de aanbetaling wilt betalen:
-Marillion Account?
-Web Holland
-Bank Transfer/Cheque

Betalen van het restbedrag.
Het restbedrag van de boeking moet uiterlijk 1 februari 2017 
bij ons binnen zijn. De email met de rekening wordt 29 januari 2017 
naar je verstuurd, de rekening dient te worden betaald direct na 
ontvangst van de email en niet later dan 1 februari 2017.
Als je niet in de UK woont en je hebt aangegeven te willen betalen 
via Marillion Account dan moet je het restant bedrag betalen via PayPal.

Als je hebt aangegeven te willen betalen via The Web Holland dan 
kun je betaalinstructies vinden op hun website en zij zullen ook 
een email sturen met daarin hoe het restant bedrag te betalen, 
niet later dan 1 februari 2017
Als op 1 februari niet je volledige betaling binnen is wordt de boeking gecanceld.

Een bevestigingsbrief zal alleen verstuurd worden naar de 
contactpersoon van de boeking, tenzij je op je boekingsformulier 
direct hebt aangegeven dat anderen van je gezelschap deze ook 
dienen te krijgen als de boeking helemaal klaar is.
Deze brief doet dienst als je ticket en dien je dus mee te nemen 
naar de check-in op CenterParcs om je welkomstpakket te krijgen, 
waar je polsbandjes en sleutels van je accommodatie in zitten)
Een bevestigingsbrief van de boeking zal alleen dan per mail 
worden verstuurd wanneer alle betalingen ontvangen zijn.

Betalen via de fanclub
Mensen die betalen via The Web Holland moeten dit aangeven 
op het online boekingsformulier. Het bedrag dat je betalen moet, 
dit kan dus de aanbetaling ňf het hele bedrag ineens zijn, maak je 
over op het rekeningnummer van The Web Holland: 
NL06 ABNA 0427936225 t.n.v. The Web Holland in Den Haag. 
Vermeld voor een snelle en goede afwikkeling van je betaling het 
volgende: je lidmaatschapsnummer, 'Weekend 2017' en 
'aanbetaling' (als je alleen een aanbetaling doet) 
of 'hele bedrag' (als je alles ineens betaalt).
Daarnaast vragen we je om een email te sturen naar 
theweb@marillion.nl waarin je vermeld dat je betaald hebt. 
Dit laatste vragen we omdat we vaak niet van iedereen het juiste 
emailadres hebben en dit hebben we wel nodig. 
Zodra wij nl je betaling ontvangen hebben, ontvang je van ons 
een bevestigingsemail hierover. Je ontvangt dus niets per post! 
In deze email staat hoeveel je betaald hebt en wat het eventuele 
restant van je totale bedrag nog is.
Wij geven door aan het management van Marillion dat je betaald 
hebt, en van hen ontvang je dan een bevestiging van je boeking 
per email. In deze bevestiging staan alle details van jouw boeking 
nogmaals vermeld, en tevens vind je in die bevestiging je 
boekingsnummer. Dit nummer heb je nodig bij alle 
correspondentie m.b.t. het weekend, bewaar dit dus goed.
Het eventuele restantbedrag dient uiterlijk op 25 januari 2017 
op onze rekening te staan. Dit geeft ons voldoende gelegenheid 
ervoor te zorgen dat je betaling nog op tijd bij Marillion is.
Net als bij de betalingen rechtstreeks aan Marillion zal alle 
correspondentie over het weekend verlopen via het 'weekend email adres' 
convention@marillionweekend.com en niet via de Web Holland.
Een definitieve boekingsbevestiging zal per mail verzonden worden, 
door het management van Marillion, als je hele betaling is ontvangen. 
Zij krijgen van ons weer bericht als wij het restant van je betaling 
hebben ontvangen.
Deze definitieve boekingsbevestiging zal je in ieder geval voor eind 
februari 2017 krijgen en moet je meenemen naar Port Zélande, 
je hebt deze nodig bij het inchecken.



Team The Web Holland