Marillion Weekend Port Zelande 2019

Hallo allemaal

Het is bijna weer zover: de start van de verkoop van de tickets voor het Marillionweekend 2019 gaat bijna beginnen! Voor de zevende keer op rij slaat Marillion haar tentenkamp op op Port Zélande bij Ouddorp. Deze keer kun je, net als de vorige keer,  zelfs een nacht langer daar verblijven: het weekend start al op donderdag.

Over het programma zijn nog niet alle details bekend, wel kunnen we vermelden dat de zondagavond, traditie getrouw sinds het vorige weekend, de album-in-zijn-geheel-avond,  gewijd is aan Happiness is the Road.

De vrijdag en zaterdagavond zullen ook weer elk een thema hebben en diverse andere bands en acts zullen hun opwachting maken gedurende het weekend.

Daarnaast zal er weer een Swap the Band zijn, een Marillionquiz en natuurlijk weer veel (nieuwe) merchandise. Een lang weekend dus waarin je Marillion ademt en leeft!

De concerten vinden plaats in de tent, deze (verwarmde) tent bevindt zich op een paar minuten loopafstand van het centrumgebouw. De tent bevat alles wat je nodig hebt voor een avondje goed muziek: bar, tribune en toilet..

Ook dit jaar is weer het hele park afgehuurd, net als alle voorgaande conventies. Iedereen die er is komt dus voor het zelfde:  Marillion. En als je eerder bent geweest dan weet je wat dat betekent: een topsfeertje all over the place!

Op de website van CenterParcs vind je verder alle informatie over het Park, alles over van supermarkt tot zwembad: www.centerparcs.nl/PortZelande.

 

De prijs is inclusief accommodatie voor alle vier de nachten en toegang tot alle concerten, en de prijzen zijn als volgt:

Comfort appartement/cottage:

330 pond (380 euro) per volwassene
150 pond (172 euro) per kind van 6 – 14
100 pond (115 euro) per kind van 2 – 5

Comfort Plus:
340 pond (390 euro) per volwassene
150 pond (172 euro) per kind van 6-14
100 pond (115 euro) per kind van 2-5

2persoons cottage/appartement:
360 pond (466 euro) per volwassene

Premium Cottage:
360 pond (411 euro) per volwassene
150 pond (172 euro) per kind van 6-14
100 pond (115 euro) per kind van 2-5

Kinderen jonger dan twee jaar zijn gratis.

De prijzen zijn gebaseerd op het aantal personen dat maximaal in een huisje/appartement kunnen. Als jouw reisgezelschap bestaat uit een kleiner aantal mensen kun je kiezen uit twee mogelijkheden:

Marillion zorgt dat het huisje waar je in verblijft verder ‘gevuld’ wordt of je betaalt extra om er zeker van te zijn dat je het huisje voor jezelf hebt. Als je kiest voor het laatste betaal je een bedrag extra voor iedere persoon onder het aantal personen waar het huisje geschikt voor is.

Voor de verschillende huisjes is dat als volgt:

Standaard appartement/cottage : 60 pond (70 euro) p.p. Comfort plus appartement             : 65 pond (75 euro) p.p.

Dus als je met z’n tweetjes in een vierpersoons standaard huisje wilt betaal je 2 x 60 = 120 pond (138 euro) extra. Wil je met z’n drietjes in een vierpersoons standaard huisje betaal je 60 pond (70 euro) extra.

Alle huisjes hebben standaard bed linnen. Alleen de premium huisjes hebben ook handdoeken. Voor de overige huisjes moet je die dus zelf meenemen of huren bij CenterParcs. Dit laatste kan bij aankomst.

Om je boeking zeker te stellen moet je, bij het boeken, een aanbetaling doen van 150 pond (172 euro) per volwassene en 75 pond (86 euro) per kind. Deze aanbetaling is niet terug te vorderen.

Als je je boekingsformulier hebt ingediend krijg je een mailtje ter bevestiging. Als je boeking eenmaal door ons is afgehandeld krijg je een bericht met instructies hoe je je aanbetaling moet doen.

Je boeking is pas definitief als je aanbetaling bij ons binnen is.

Als je een plekje wilt op de tribune achter in de hal dan kost dat 30 euro per persoon. Dit garandeert je een zitplaats, maar niet noodzakelijkerwijs iedere avond dezelfde. Polsbandjes om toegang te krijgen tot de tribune zijn alleen verkrijgbaar aan een speciale balie bij de merchandise op vrijdagochtend vanaf 11.00 uur. We verwachten dat ze snel uitverkocht zijn!

Het restant bedrag dat je moet betalen moet binnen zijn voor 1 februari 2019. (Als je via The Web Holland betaald graag op 25 januari op onze rekening.) Als dit niet lukt zal je boeking geannuleerd worden!!

We zullen een email sturen waarin we vragen om het restant bedrag op 30 januari, betaal het restant alsjeblieft per ommegaande.

Wanneer je alles ineens wilt betalen neem dan alsjeblieft contact met ons op: convention@marillionweekend.com

Bij de prijzen voor het weekend zijn maaltijden niet inclusief. Je kunt wel maaltijden vooraf boeken, in het Evergreenz buffet.

Dit is een speciaal geprijsd arrangement dat inhoudt: diner op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag in het all-you-can eat buffet in het Evergreenz restaurant.

Als je dit wilt geef het dan aan op het aanmeldingsformulier. We zullen het in rekening brengen wanneer we de laatste betaling innen.  Betalingen zal dan in ponden zijn waarbij we de koers van die dag gebruiken)

Prijzen voor het buffet zijn als volgt: 
- diner voor vier dagen   84 euro,    kinderen van 3-12 :  32    euro

 Wanneer je op vrijdag aankomt:       
- diner voor drie dagen  67 euro,     kinderen van 3-12 :  26 euro

Wanneer je eerder wilt komen of langer wilt blijven dan kan dit. Wacht met bij boeken totdat je een bevestiging van je boeking hebt (je hebt dan ook je huisjesnummer)  en stuur dan een emailtje naar bianca.dumay@groupepvcp.com, boek dus niet bij via de Centerparcs website.

Benodigde gegevens
Als je gaat boeken moet je de volgende gegevens invullen voor iedereen waar je voor boekt:
Naam, adres, emailadres, geboortedatum en paspoortnummer of het nummer van je identiteitskaart.
LET OP: ook alle Nederlanders (of mensen die in Nederland woonachtig zijn) moeten hun paspoort- of identiteitskaartnummer invullen.

Het heeft de voorkeur van Marillion dat Nederlandse fans betalen via de Web Holland. Je hoeft daarvoor geen lid te zijn van de fanclub. Omdat de koers van de pond en de euro nogal wisselt heeft Marillion besloten dat er geen vaste koers wordt afgesproken, maar  dat 1 x per week de wisselkoers van die week wordt vastgesteld. Je betaalt dan dus niet te veel. Bijvoorbeeld: op dit moment is de Engelse pond 1 euro 15 waard. Zou je nu boeken, dan zou je aanbetaling nu 150 x 1.15 dus 172 euro bedragen. Dit betaal je aan de Web Holland en via ons gaat het door naar Engeland. Als je boekt hoor je van ons welke wisselkoers er voor dat moment is afgesproken.

"The Web Holland is a non trading body and is acting as agent for Marillion in the collection of ticket sale receipts. Marillion is a UK based trading business with a UK VAT registration number”


Nieuwe inschrijfmanier

In plaats van dat iedereen, in paniek, op de eerste dag probeert te boeken, hebben we dat nu veranderd,  om te voorkomen dat de server crasht en om ons tijd te geven dat alle beschikbare accommodatie zo optimaal mogelijk benut wordt hebben we nu een inschrijvingsmogelijkheid van 5 dagen.

Dit betekent dat je je inschrijfformulier kunt invullen op elk gewenst moment tussen 5 juni 2018 en 9 juni 2018 middernacht.

Vervolgens zullen wij alle aanmeldingen behandelen en proberen zo veel mogelijk mensen een plekje te geven. (als je met een groep boekt vinden we het het  handigst als je allemaal hetzelfde op hetzelfde formulier staat!)

Als je inschrijving gelukt is laten we dit weten door een email waarin we om je aanbetaling vragen.

Als je inschrijving niet gelukt is laten we dat weten door het sturen van een email waarin staat dat je op de wachtlijst staat. 

Het zal even duren voordat iedereen een email heeft maar iedereen zal zeker antwoord hebben voor 22 juni 2016.  Het heeft dus geen zin om voor deze datum contact met ons op te nemen als je vragen hebt over de status van je aanmelding!!!

Mocht je een plek hebben op de wachtlijst, raak dan niet meteen in paniek omdat de afgelopen jaren gebleken is dat er vaak nog plekjes vrij komen!

Log op  Marillion online account en klik op de “Marillion Weekend Booking Form Link’.

Als je nog geen Marillion online account hebt dan word je gevraagd je te registeren door de klikken op de ‘Create new account Link’

Vul alle gevraagde gegevens in op dat formulier.

Als je je opgeeft voor het weekend heb je de volgende informatie van alle leden van je gezelschap nodig: voor en achternaam, adres, emailadres, geboortedatum en paspoortnummer.

Denk eraan dat je aangeeft welke accommodatie je de voorkeur aan geeft: dit helpt ons om de juiste accommodatie voor je uit te kiezen.

Let erop dat als je wilt delen met anderen die zich apart inschrijven, je dan een code woord op je formulier moet afspreken met elkaar zodat alle inschrijvingen die in dezelfde accommodatie willen daardoor aan elkaar gelinkt zijn.   Zodra we je complete ingevulde inschrijvingsformulier hebben ontvangen wordt er een automatisch antwoord verstuurd waarin we de ontvangst bevestigen.

Deze mail bevestigt NIET je boeking maar alleen dat we je aanmelding hebben ontvangen met daarin een opsomming van alle details die je hebt ingevuld.  Deze email bevat ook je Reference Number.

Gebruik dit nummer bij alle correspondentie die je voert over met ons over het weekend.

Controleer alle gegevens goed en email ons als er fouten in zitten.

Wanneer we je aanmelding behandeld hebben zullen we je een email sturen met instructies hoe je aanbetaling te voldoen.

Dit zal enige tijd duren na 5 juni maar je krijgt uiterlijk 22 juni bericht..

Je boeking bevestigen.

Om je boeking te bevestigen moet je een aanbetaling doen  van 150 pond (172 euro) per persoon (voor kinderen van 2-14 75 pond (86 euro) p.p.). Deze aanbetaling is niet terug te vorderen, mocht je later besluiten toch niet te gaan. Je doet de aanbetaling onmiddellijk na de ontvangst van de email waarin we vragen hierom .
Zodra we je aanbetaling hebben ontvangen is je boeking definitief.

Op het inschrijvingsformulier kun je aangeven hoe je de aanbetaling wilt betalen:

-Marillion Account

-Web Holland

-Bank Transfer/Cheque

Betalen van het restbedrag.

Het restbedrag van de boeking moet uiterlijk 1 februari  bij ons binnen zijn.

De email met de rekening wordt 29 januari  naar je verstuurd, de rekening dient te worden betaald direct na ontvangst van de email en niet later dan 1 februari .

Als je niet in de UK woont en je hebt aangegeven te willen betalen via Marillion Account dan moet je het restant bedrag betalen via PayPal.

Als je hebt aangegeven te willen betalen via The Web Holland dan kun je betaalinstructies vinden op hun website en zij zullen ook een email sturen met daarin hoe het restant bedrag te betalen, niet later dan 1 februari

ALS OP 1 FEBRUARI NIET JE VOLLEDIGE BETALING BINNEN IS WORDT DE BOEKING GECANCELD.

Een bevestigingsbrief zal alleen verstuurd worden naar de contactpersoon van de boeking, tenzij je op je boekingsformulier direct hebt aangegeven dat anderen van je gezelschap deze ook dienen te krijgen als de boeking helemaal klaar is.

Deze brief doet dienst als je ticket en dien je dus mee te nemen naar de check-in op CenterParcs om je welkomstpakket te krijgen, waar je polsbandjes en sleutels van je accommodatie in zitten)

Een bevestigingsbrief van de boeking zal alleen dan per mail worden verstuurd wanneer alle betalingen ontvangen zijn.

Betalen via de fanclub
Mensen die betalen via The Web Holland moeten dit aangeven op het online boekingsformulier. Het bedrag dat je betalen moet, dit kan dus de aanbetaling òf het hele bedrag ineens zijn, maak je over op het rekeningnummer van The Web Holland: NL06 ABNA 0427936225 t.n.v. The Web Holland in Den Haag. Vermeld voor een snelle en goede afwikkeling van je betaling het volgende: je lidmaatschapsnummer, ‘Weekend ’ en ‘aanbetaling’ (als je alleen een aanbetaling doet) of ‘hele bedrag’ (als je alles ineens betaalt).
Daarnaast vragen we je om een email te sturen naar theweb@marillion.nl waarin je vermeld dat je betaald hebt. Dit laatste vragen we omdat we vaak niet van iedereen het juiste emailadres hebben en dit hebben we wel nodig. Zodra wij nl je betaling ontvangen hebben, ontvang je van ons een bevestigingsemail hierover. Je ontvangt dus niets per post! In deze email staat hoeveel je betaald hebt en wat het eventuele restant van je totale bedrag nog is.

Wij geven door aan het management van Marillion dat je betaald hebt, en van hen ontvang je dan een bevestiging van je boeking per email. In deze bevestiging staan alle details van jouw boeking nogmaals vermeld, en tevens vind je in die bevestiging je boekingsnummer. Dit nummer heb je nodig bij alle correspondentie m.b.t. het weekend, bewaar dit dus goed.
Het eventuele restantbedrag dient uiterlijk op 25 januari  op onze rekening te staan. Dit geeft ons voldoende gelegenheid ervoor te zorgen dat je betaling nog op tijd bij Marillion is.

Net als bij de betalingen rechtstreeks aan Marillion zal alle correspondentie over het weekend verlopen via het ‘weekend email adres’ convention@marillionweekend.com en niet via de Web Holland.
Een definitieve boekingsbevestiging zal per mail verzonden worden, door het management van Marillion, als je hele betaling is ontvangen. Zij krijgen van ons weer bericht als wij het restant van je betaling hebben ontvangen.
Deze definitieve boekingsbevestiging zal je in ieder geval voor eind februari  krijgen en moet je meenemen naar Port Zélande, je hebt deze nodig bij het inchecken.

 
Team The Web Holland